Zondag was het eindelijk droog en rustig weer. daar maakten we gretig gebruik van om 2 ballonnen te verluchten.
D-OCFM en G-OMXS waren dit maal aan de beurt. Hopelijk snel de volgende 🙂

Geschreven door
in
Zondag was het eindelijk droog en rustig weer. daar maakten we gretig gebruik van om 2 ballonnen te verluchten.
D-OCFM en G-OMXS waren dit maal aan de beurt. Hopelijk snel de volgende 🙂
